מאמרים

סלבריטאים שלא ידעתם שמשתמשים בוייפ

בעולם שבו טרנדים באים והולכים יש טרנד אחד שנכנס לחיינו ויצר באזז לא קטן – אידוי, או וייפינג. לאחר הכניסה של מכשירי אידוי לחיינו, שימוש במכשירי העישון האלו אפשר ליהנות מהפעולה גם בציבור ובמקומות סגורים, ואנשים מכל רחבי העולם נהנים ממכשירי אידוי שונים. וכמו טרנדים אחרים, האידוי נכנס לאור הזרקורים, והפך לפופולרי גם אצל שחקנים ואומנים אחרים. יש כמה סלבריטאים שלא ידעתם שמשתמשים בוייפ, וחלק מהסלבים ברשימה כאן יפתיעו אתכם.

לפני הכל, מה זה Vaping?

דבר ראשון, אם אתם לא יודעים מה זה בדיוק ווייפינג, בואו נגלה מה זה אידוי. אידוי כולל שאיפה ונשיפה של האדים המיוצרים על ידי סיגריה אלקטרונית או מכשיר דומה. בניגוד לסיגריות מסורתיות, האדים שמיוצרים על ידי אידוי אינם נוצרים על ידי בעירה; במקום זאת, מכשירי אידוי מחממים נוזל (בדרך כלל מכיל ניקוטין, חומרי טעם וריח ורכיבים אחרים) כדי ליצור אדי נשימה. ועכשיו שאתם יודעים קצת יותר על הטרנד, נגלה מי הסלבים הבולטים בעולם שנהנים מווייפינג קבוע.

סלבריטאים שלא ידעתם שמשתמשים בוייפ: הסלבס ששואפים אבק כוכבים

לאונרדו דיקפריו

כשזה מגיע לסלבים מהשורה הראשונה שאימצו את טרנד הוייפינג, ליאונרדו דיקפריו הוא בראש הרשימה. בין אם הוא מפאר את מסך הכסף או מעלה אדים בסירה מפוארת, ליאו מכיר היטב את עולם הווייפינג. למעשה, הוא נצפה מאדה בכל מקום, מסט סרטים ועד שטיחים אדומים, מה שהופך אותו לחלוץ אמיתי בהיכל התהילה של האידוי של הוליווד.

משפחת קרדשיאן

הקרדשיאנס ידועות ביכולת שלהן להפוך כל טרנד לתופעה תרבותית, והווייפינג אינו יוצא מן הכלל. קים, קלואי, קורטני – כולן נתפסו משתמשות במכשירים האלגנטיים האלה. עם פוסטים במדיה החברתית המציגים, הקרדשיאנס העניקו לאידוי טוויסט זוהר, מה שהופך אותו לאביזר אופנתי לכל דבר.

ג'ק ניקולסון

אם אי פעם ראיתם את The Shining או The Departed אז אתם בטח מכירים את עבודתו של ניקולסון על מסך הכסף. על פי הדיווחים, השחקן האגדי והאהוב נצפה משתמש במכשירי אידוי בפומבי יותר מפעם אחת. הוא אפילו נראה משתמש במכשיר הווייפ שלו בזמן חתימה.

קתרין הייגל

ילידת יוטה שכיכבה בלהיטים כמו "21 שמלות" וה"האנטומיה של גריי" גם היא חובבת אידוי ידועה. השחקנית, שקיבלה פרס אמי על תפקידה כד"ר איזי סטיבנס בסדרת הטלוויזיה המצליחה "האנטומיה של גריי", אפילו השתמשה במכשיר אידוי בתוכנית של דיוויד לטרמן, כך שהיא ממש לא מתביישת מהתחביב הזה.

טום הארדי

ניתן לראות את טום הארדי מאדה בפומבי לעתים קרובות, בראיונות, באירועים ובסטים של צילומים. טום הארדי, הידוע בתפקידיו ב-Peaky Blinders, Venom ו-The Dark Knight Rises, הוא צנוע באופן מפתיע, לעומת סלבים אחרים, והוא נתפס כ"ילד רע", למרות הצניעות הידועה שלו. אולי מכשירי האידוי תרמו לתדמית.

ג'וני דפ

זה לא מפתיע שג'וני דפ הצטרף למהפכת האידוי. דפ, הידוע בטעמו האקלקטי, נצפה משתמש בעטי אידוי שונים, וכמו עם כל דבר אחר, הוא מוסיף נופך של מסתורין לענני האידוי סביבו. בין אם הוא קפטן ג'ק ספארו או פשוט ג'וני דפ, דבר אחד בטוח, השילוב בין השחקן ובין מכשירי אידוי הוא מתבקש ומגניב בלי תחרות.

קייטי פרי

כוכבת הפופ קייטי פרי אינה זרה לסצנת האידוי. היא נצפתה מאדה באירועים ואף שילבה עיצוב תפאורה בנושא אידוי במהלך הסיור העולמי שלה.

ברונו מארס

לאחר הרגל של עישון במשך שנים רבות, הזמר האמריקני המפורסם ברונו מארס החל גם לאדות כדי להיפטר מהסיגריות. המעבר הגיע מסיבה מפתיע: בעקבות הבטחה לאימו שיפסיק לעשן, אימא שאף הביאה אותו להשקיע ביצרנית סיגריות אלקטרוניות.

סמואל ל. ג'קסון

השחקן האגדי סמואל ל. ג'קסון נתפס מאדה במהלך ראיונות והופעות פומביות. הוא נהנה מאידוי ואפילו התבדח על הפוטנציאל של הדמויות הבדיוניות שלו להשתמש במכשירי vape בסרטים.

סנופ דוג

כשזה מגיע למעשנים מפורסמים, מעטים יכולים להשתוות לסנופ דוג האגדי. עם חיבה ידועה לכל הדברים המגניבים, סנופ העלה את האידוי לצורת אמנות. מהאוסף הנרחב של עטי הווייפ המותאמים אישית שלו ועד ליכולת של ליצור ענני ווייפינג בלתי רגילים, סנופ דוג הוא, ללא ספק, המאסטרו של הווייפינג.

איך ווייפינג הפך לפופולרי כל כך?

אידוי החל תחילה ככלי להפסקת עישון, והוא מציע חלופה פחות מזיקה לעומת סיגריות מסורתיות. עלייתה של תרבות הווייפ, לעומת זאת, הפכה את האידוי במהירות לבחירה של אורח חיים ולצורה של ביטוי עצמי. העיצובים המלוטשים, הטעמים הניתנים להתאמה אישית והיעדר ריח הסיגריות הפכו את האידוי לאופציה פופולרית עבור אלה המחפשים להשתחרר מכבלי הטבק.

כאשר פלטפורמות המדיה החברתית הפכו למקום שבו סלבים משתפים בכל היבטי החיים שלהם, האידוי מצא את דרכו לאור הזרקורים. פוסט באינסטגרם או סיפור Snapchat מתוזמן היטב הכולל סלבריטאי שמוציא אדי וייפינג עם מכשיר אלגנטי הזניק את הפופולריות של תרבות האידוי. הפיתוי של להיות חלק מאורח חיים אופנתי שאושר על ידי ידוענים תרם משמעותית לכניסה של אידוי לתרבות המיינסטרים.

טעמים אופנתיים ומכשירים מסוגננים

עישון סיגריות הוא לרוב חוויה דומה עם מותגים שונים. לעומת זאת, Vaping פתח עולם של טעמים לכל מי שהתאהב בטרנד, החל ממנטול קלאסי עד לפירות אקזוטיים ותבשילים בהשראת קינוחים. סלבריטאים, הידועים באהבתם לחדש והטוב ביותר, אימצו את מהפכת הטעמים הזו. מכשירי vape אופנתיים ודיסקרטיים הפכו לאביזרים נחשקים, מה שמעודד עוד יותר את הפיתוי של אידוי בקרב האליטה ההוליוודית.

בחירות מודעת לבריאות

ככל שהחברה הפכה יותר מודעת לבריאות, הפיתוי של אלטרנטיבה נטולת עשן הפכה למושכת יותר ויותר. סלבריטאים, שהם לעתים קרובות קובעי טרנדים, החלו לבחור באידוי כתחלופה בריאה יותר לעומת עישון. עם פחות כימיקלים מזיקים בהשוואה לעישון מסורתי, האידוי הפך לסמל של אורח חיים מודרני ומודע לבריאות.

ענני האדים שמסתובבים כעת בהוליווד הם לא רק אופנה חולפת; הם תופעה תרבותית שאומצה על ידי העיר הנוצצת ביותר בעולם. מעטי האידוי המסוגננים של ליאונרדו דיקפריו ועד למסעי הופעות מלאי העננים של סנופ דוג, סלבריטאים הפכו את הווייפינג לסגנון חיים אופנתי במיוחד.

אידוי איכותי בכל שאיפה מחדש

אז, הרשימה מעלה כוללת סלבריטאים שלא ידעתם שמשתמשים בוייפ. אם גם אתם שוקלים להצטרף לטרנד, חשוב שתדעו שווייפינג יכול גם להזיק, כאשר משתמשים במכשירים מאיכות ירודה. כמו עם מוצרים רבים אחרים, היום יש מכשירי אידוי מזויפים, או זולים, שכוללים רכיבים באיכות נמוכה. בנוסף, יש נוזלי אידוי שמכילים כימיקלים מזיקים, ולכן מומלץ לבחור בקפידה את שני המוצרים האלו.

אם אתם רוצים ליהנות מחוויית אידוי טעימה ונעימה, אל תתפשרו על איכות. רכשו מכשירי אידוי ונוזלי אידוי איכותיים בלבד, והקפידו על התחזוקה של המכשיר שלכם.

רכישת מכשירי אידוי איכותיים במיסטר סמוק

אם אתם מחפשים מכשירי אידוי איכותיים, מיסטר סמוק זה המקום עבורכם. החברה שלנו מציעה מוצרי עישון של מיטב החברות בעולם, עם מוצרים מקוריים ואיכותיים בלבד. בחנות שלנו ניתן לבצע רכישה פרטית, או רכישה לעסקים, וליהנות משירות איכותי ומחירים נוחים. לכל שאלה אנחנו כאן עבורכם, ונשמח לספק לכם שירות מותאם אישית, לחוויית עישון כמו של הסלבים הגדולים בעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *