מאמרים

מה זה עט אידוי?

הפיתוח של מוצרי עישון אלקטרוניים, כמו עט אידוי, אפשרו לשדרג את חוויית העישון, ואפילו להפוך אותה לפחות מזיקה. אם אתם לא מכירים את המכשיר הייחודי הזה ושוקלים לרכוש אותו, כאן במיסטר סמוק נגלה מה זה עט עיטוי, איך הוא עובד ואיך תקנו את העט האיכותי ביותר עבורכם.

מה זה עט עידוי?

עט אידוי הוא מכשיר ידני המורכב מסוללה, המחוברת למחסנית מלאה בתרכיז שאותו רוצים לעשן. העטים האלו מאדים את החומרים שבתוכם במקום לשרוף אותם (כמו בסיגריות מסורתיות), וכתוצאה מכך נוצרים אדים במקום עשן. בגלל המחסור בעשן והנוחות של השימוש במכשירים האלו, אנשים רבים בוחרים להשתמש בהם על פני סיגריות מסורתיות ומוצרי גלגול לעישון.

היתרונות של עטי אידוי על פני סיגריות

כאמור, עט אידוי הפך לפופולרי בשנים האחרונות, וזה הודות ליתרונותיו הייחודיים:

הם נוחים:

בעטי אידוי יש מחסניות קטנות, הממולאות מראש בתזקיק או בתרכיז. השימוש בעטים הוא נוח ופשוט, וניתן לקחת מחסנית אחת, או מספר מחסניות ממקום למקום, בלי בעיה.

הם דיסקרטיים

עטי אידוי משמשים לעתים קרובות על ידי מעשני טבק, כך שהם לא מושכים תשומת לב רבה בימינו. ריח האדים גם הרבה פחות חריף מהריח של חומרי עישון שונים, כך שהוא יותר הפרעה מינימלית באזורים ציבוריים.

הם פחות מזיקים

כאשר שורפים חומרי עישון שונים, העשן שנשאף מכיל רעלים שונים, שחלקם עלולים לגרום לסרטן. מכיוון שמכשירי האידוי אינם מחממים את חומרי האידוי עד כדי בעירה, אנשים שמשתמשים בהם לא נחשפים לאותם רעלים. מחקר ארוך טווח על אידוי עדיין לא קיים, אבל מחקר משנת 2010 של 20 מעשני קנאביס שמעשנים באופן יומי מצא שחודש אחד בלבד לאחר השימוש במכשיר אידוי במקום גלגול סיגריות, הם חוו "שיפורים משמעותיים" בבריאות הריאות שלהם.

הם נקיים יותר

המחסניות של עט אידוי הן חד פעמיות, כך שאין שרף דביק לנקות לאחר השימוש בהם. הפלט היחיד הוא אדי מים – בלי עשן, בלי אפר, בלי בלגן.

רכישה של עט אידוי איכותי

כעת שאתם יודעים מה זה עט אידוי, הגיע הזמן לגלות היכן לרכוש עט איכותי. בראש ובראשונה, חשוב לרכוש עטי אידוי של חברות נודעות בתחום. החברות האלו מייצרות מגוון דגמים של עטי אידוי, מחומרי גלם איכותיים ועמידים.

מכיוון שיש תהליך של חימום בעטים האלו, יש לבחור עטים איכותיים בלבד, כך שלא תהיה סכנת התלקחות. אם אתם מחפשים עט אידוי שילווה אתכם, כאן במיסטר סמוק זמינים לכם עטי אידוי של מיטב החברות בעולם, לרכישה מהירה ומשלוח מהיר עד אליכם.

משלוחים לכל רחבי הארץ

מי שיודע מה זה עט אידוי מכיר את האיכות של מוצרי העישון האלו. אם אתם רוצים ליהנות מחוויית עישון נעימה, כאן במיסטר סמוק זמינים לכם עטי אידוי איכותיים של החברות הטובות בעולם. השירות שלנו זמין ללקוחות פרטיים ועסקים כאחד, וניתן לבצע רכישה פרטית או סיטונאית בכל עת. המשלוחים שלנו זמינים בכל הארץ, ואם אתם זקוקים לשירות, אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *